maandag 5 september 2011

Little Things

Vorig jaar hebben we begin december een Openhuis avond gehouden. We hadden in de maanden daarvoor heel veel artikelen zelf gemaakt, en we wilden eens 'testen' of er interesse was in onze artikelen. Helaas werkte het weer niet mee! Er lag een dik pak sneeuw. Toch zijn er die avond nog zo'n 20 mensen geweest. En de reacties waren gelukkig positief!

Visjes



Drieluik



Memorek van kippengaas


Labels



Lijstjes



Het is ons zo goed bevallen dat we willen kijken of we in de toekomst misschien een webwinkel kunnen starten!


8 opmerkingen:

  1. zijn leuke dingen hoor jammer dat er sneeuw lag .... wens je veel plezier als je een webwinkel begint lees het wel ..... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen!
    We lezen het wel als je weer eens een avondje op poten zet :)
    Als ik kan, dan ben ik van de partij...

    Groetjes, @Let...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er top uit!!!
    En super leuk om een webshop te starten, horen we ervan als het zover is?

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal trouwe 'klant' worden! Echt leuke dingen! Gr. Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn zus en ik hebben pas ook een tuinfair gehouden.( ZUS & ZUS )
    Jammer genoeg werd het een "kamerfair".
    Ondanks het weer was het reuze gezellig en hopen wij het ooit weer te doen.
    Jullie hadden/hebben ook heel leuke dingetjes.

    groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke spulletjes! als je in de buurt woont kom ik eens snuffelen;) suc6!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spulletjes, die webshop lijkt me een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen