zaterdag 24 december 2011

Kerst



Op verzoek van een lezer dan toch nog maar een klein blogje dit jaar. Ik ben niet zo heel fanatiek aan het bloggen geweest de afgelopen tijd. Dat betekent niet dat ik stilgezeten heb!
Ik ben op dit moment bezig met het haken van een oudroze plaid voor de slaapkamer en ik heb ook nog een leuke muts met oorkleppen gehaakt voor m'n zoontje. Het is m'n voornemen om daar ook nog een keer foto's van te plaatsen...

Op de foto hierboven een krans die in de woonkamer hangt. Het hartje heb ik zelf in elkaar geknutseld en versierd met een stempel.
Het huisje en het sterretje heeft mijn man uit plexiglas gefreesd en daarna wit gespoten.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen toe!

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel, Marije!
    Lief dat je nog even een berichtje achter laat...

    Leuke krans heb je hangen :-)

    Wens jou ook gezegende Kerstdagen en een liefdevol 2012 samen met je man, zoontje en familie!!

    Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marije,

    Lief dat je nog een berichtje achterlaat!
    Je krans is mooi :-)

    Ik wens jou met je man, zoontje en familie Gods Zegen op het kerstfeest en een liefdevol 2012 toe.

    Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er gaat iets niet helemaal goed ;-(
    Nouja, heb je gewoon 2 reacties...

    Sophie...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He....Ik had dit blogje gemist.....maar ik vond het ook al stil op je blog! Gezellig dat je weer wat schreef....ik wens jou ook alle Goeds en een Gezond 2012 toe.

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Mar, kom op, ik kijk iedere dag of je nieuwe log er al op staat.....

    BeantwoordenVerwijderen